Innan du sänder oss din fundering läs igenom vår FAQ. Här hittar du svar på de vanligaste frågorna vi får till oss.
Normalt tar det 1-4 arbetsdagar tills beställningen kommer fram till dig.
För att det ska vara möjligt att avbryta en beställning så måste detta göras innan vi har hunnit skicka iväg beställningen, vilket vi normalt sett gör redan under samma dag som beställningen är lagd.
Garanti täcker fabriksfel. Garantin gäller inte handhavande fel d.v.s. När man själv inte är orsaken till felet. Sprickor och vätskeskada är exempel på sådant som inte täcks av vår garanti.
Vi erbjuder tyvärr inte upphämtning av produkter på lagret.
Vissa reservdelar är original och vissa är tredjepartstillverkare. Vi rekommenderar alltid kunden att köpa original för att få bästa möjliga produkt.
Som företagskund erbjuder vi faktura. Privatkunder erbjuder vi säkra kortbetalningar via betaltjänsten Stripe.
Din beställning är försäkrat och om den kommer bort kommer du att få en ny produkt skickat till din adress.
Till android modeller säljer vi endast originaldelar
Du kan reklamera ditt köp om du missnöjd med produkten du kan läsa mer om våra villkor här.
Efter att vi har mottagit din retur kommer vi att behandla den inom 1-5 arbetsdagar. Efter detta gör vi en återbetalning/makulerar fakturan.
Det kan vi inte på grund av den snabba omsättningen av reservdelar till telefoner.
Du kan kontakta vår kundservice, så vi kan hjälpa dig att åtgärda problemet snarast möjligt. Du når oss via e-post på support@fixdelar.se
Sänd din fundering till oss i nedan mailformulär eller maila direkt till support@fixdelar.se Vi svarar på ditt ärende inom 24 timmar helgfria dagar.